Inte idag, men kanske imorgon?

Ja det blev inga nycklar till min lägenhet idag :/ ååh jag vill verkligen flytta in nu!!
Men hon skulle höra av sig imorgon eller på söndag, det står på mitt avtal att på söndag blir den min, men det skulle verkligen vara jätte skönt om jag kunde börja flytta lite nu i helgen eftersom att det blir lite svårare på vardagarna :) Så jag hoppas att det blir imorgon :D Just nu är jag på jobbet, och idag är jag inte på toppen humör känner jag ;P Ska hem sen och bara ta det lugnt eftersom att imorgon ska jag jobba på Siba och jag har öppning så det är nog bra om jag är pigg då och inte har det här humöret! :P

Har inte så mycket mer att komma med! :)
Ni får ha en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0