Mera vuxenpoäng!

Känner att jag har samlat på mig massa vuxenpoäng den senaste tiden...Och mer blir det också :P Idag klockan 10.00 var jag ner på mitthem och skrev på alla papper för min underbara lägenhet på fredsgatan så nu är det klart och nu är den min!♥ Nu börjar nedräkningen för inflyttning! Kände mig ganska så vuxen när jag satt där och skrev på 27498710984 st papper (okej det kanske var max 6 st) inte varje dag man sitter och skriver på avtalspapper och absolut inte till en egen bostad :D

Sedan efter mitthems besöket så gick jag hem som en frusen glasspinne och la mig i sängen för att sova igen, men icke... fick ett sms av pisspotta att det var lunch på stan så då var det bara att ta sitt feta arsle och kliva upp igen, så resten av min dag har jag suttit ett x antal timmar på charm och pimplat litervis med kaffe och surrat massa skit med Lotta, Amanda, Ida och Matilda :) Ikväll blire som sagt myskväll hos Fanny :)

Nu har jag inge mer att komma med! Det blir en lugn helg eftersom att tarro tallen måste bli sjukt ekonomisk, och det är jag ju inte bäst på ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0