På jobbet!

Efter att ha jobbat 8 dagar i rad nu så börjar det kännas i kroppen och i huvudet.. Är helt slut som artist nu :P Men nu är det bara 5 dagar kvar tills jag är ledig (hoppas ja!) Är på jobbet nu, idag är jag på apoteket, helt dött är det i butiken det är därför jag hinner blogga lite! Och idag var det en sån här dag jag har kunnat sovit till klockan tre om jag fick, är verkligen jätte trött! Igår efter jobbet så kom Anna Bergström och mötte mig och vi gick sedan hem till henne och gjorde varma mackor och drack deras goda kaffe :) Sedan så tog vi fram Annas fotolåda, haha vi fick oss några skrattanfall! :D Klockan 1 var jag hemma, tiden går fort när man har roligt, kanske därför jag är lite trött idag!

Efter jobbet idag är jag bjuden på middag ute hos Gun, det blir trevligt... :)
Nej nu kanske jag ska göra något vettigt här, dagen kanske går lite fortare då?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0