Radiotjänst vs alla hjärtans dag

"Tack för att du har betalat din tv avgift"... Var en låt som Charlotta Svensson satt och sjöng på hela kvällen igår, och som jag även har gått och nynnat på hela dagen medans jag har jobbat, sa ju att jag skulle få den på hjärnan pisspotta!

Vart som sagt en riktig myskväll hos Fanny igår, vilket jag verkligen behöver med min lilla sjukdom som jag har dragit på mig, oj vad allvarligt det där lät... Men det är bara en vanlig förskylning! Men som jag känner mig nu så är jag döende ;P
Imorse ringde klockan 06.00 och jag var verkligen överlycklig att jag hade tackat ja till att jobba?! Nej! Men jag tog mig upp och jag tog mig en riktig lång promenad till jobbet fast jag tror nog att jag lämnade benen hemma :P Var meningen att jag skulle jobba delad tur, men jag bytte bort den så jag jobbade heldag ist 07-16, hade aldrig klarat av att jobba kvällen eftersom att jag har feber nu 38,9 wohuuuu! :/ Så nu ska jag vila upp mig ikväll, för imorgon börjar jag klockan 7 igen och jag har verkligen inte råd eller tid att vara sjuk! :)

Ja det är ju alla hjärtans dag idag, fast det skiter jag rätt fullständigt i att det är, kanske för att jag är singel:) Har ätit mys middag här hemma, sedan har jag legat och sovit några timmar och tyckt synd om mig själv för att jag inte har någon röst eller för att min näsa sviker mig! Så kvällen blir en myskväll för mig själv med nässpray och Ipren :)

Lotta sitter och sjunger på Radiotjänst låten ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0