Rastlös!

Ja jag kunde inte sova ut imorse, jag vaknade klockan 8 men låg kvar i sängen till halv 10 :/ Jag som kunde sova så länge förut! Men men.. Har packat ner alla mina kläder i IKEA påsar nu, fattar inte vart alla kläder kommer ifrån :O Men nu har jag packat klart nästan allt vilket känns jätte skönt, för på fredag ska vi hämta hit alla kartonger som jag har i ett förråd i Nacksta som jag inte tog med mig när jag flyttade hem till mammsen! Så jag kommer få bo i en grotta här hemma med saker och kartonger, jag hoppas bara att det inte blir mer än en eller två nätter!

Jag är så sjukt rastlös, jag går bara runt här hemma i lägenheten och gör inget vettigt alls! Känner att jag vill iväg och jobba nu så jag har det gjort! Har kommit på att det är skönare att börja tidigt och sluta i vanlig tid så man hinner göra mer saker! Sitter och lyssnar på Beyonce- singel ladies och peppar upp mig själv :P vet inte riktigt hur det går ;P


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0