Sex and the city!

Okej.. Då har jag plöjt igenom 6 säsonger av sex and the city och nu är det slut :( Vad ska jag nu göra?! Är helt besatt av SATC! Vad ska jag titta på nu?! Först måste jag titta på sex and the city filmen för 7:e gången innan jag kan gå vidare :P haha! Fyfan det här är illa, är det inte Andra Aveny eller Gossip Girl så är det fasen Sex and the city, nu får jag sluta upp med det här :P Dock har Anna E sagt att jag måste börja titta på en serie som hon älskar lipstick jungel, jao jag har ju inte så mycket bättre för mig just nu,  är man singel och har massa underbara serier att titta på så vafan gör man inte? ;) haha!

Imorgon är det en ny vecka, vet inte så mycket vad som händer är ledig måndag och tisdag sedan jobbar jag Onsdag och Torsdag, hatar att vara ledig vill jobba! :) Hoppas att det blir mer jobb till veckan också! Annars så vet ni vart ni har mig.. I sängen med laptopen bredvid mig och tittar desperat på massa serier, kommer sluta med att man hamnar på nå behandlingshem för "besatta-serie-missbrukare" ;P Men en sak är säkert ialf och det är att jag är inte ensam om det, tack och lov! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0