söndag hela dagen!

Jao då var det en till sån här underbar söndag, det är verkligen en dag man skulle få ta bort! :P Har legat i sängen nästan hela dagen, och jag är inte bakis utan jag är bara trött och är absolut inte sugen på att gå ut, för det snöar ju så sjukt mycket :O när ska det sluta? Nu vill jag ha sommar och tunnare kläder, är så less på att pälsa på mig när man ska gå ut! Tror negativa carro är framme idag! Har legat och tittat i PLAZA hem tidiningen och titta på massa inrednings grejer, känner att jag måste få lite idéer till min lägenhet :)

Igår vart det vin och trevligt sällskap hos lotta, vi tittade lite på melodifestivalen, men alltså ursäkta det är nog det sämsta jag har sett på länge :O snälla...snälla...snälla snälla snaälla.. bra låt?! Hua värsta jag har hört på länge! Lite senare drog vi ner till svenssons, vart en lugn kväll..mycket skönt att jag lova! :)  gratis vart allt också, så man ska ju inte klaga :)
Nu känner jag att jag måste ta mig ut och få lite frisk luft, sedan ska jag börja titta vad jag ska börja packa ner här hemma!

DAGENS Vill ha: massa pengar
DAGENS Klädsel: stora mjukis kläder
DAGENS Smink: naturell idag
DAGENS Frisyr: en blandning av gårdagens och en morgonfrippa
DAGENS Händelse: att jag inte är bakis
DAGENS Låt: min älskade låt.. singel ladies
DAGENS Planer: Orka mig igenom dagen
DAGENS Saknad: min lägenhet och de vanliga
DAGENS Dummaste jadu det vet jag inte
DAGENS förvånade: Att jag inte har dragit i mig nå nikotin än
DAGENS Behov: har inge behov idag tror jag
DAGENS Köp: blir inge köp idag, som sagt måste jag bli ekonomisk
DAGENS Humör: besviken, ledsen och lite irriterad, men annars helt okej




Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

du är utmanad :)

2009-02-08 @ 16:57:26
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0