Söndag

Då var söndagens jobb avklarat, jag kom upp i tid :) Man tror att det är ett jävla skämt när klockan ringer 06.15 på en söndag :P Men dagen har gått helt okej, skönt var det ialf att jag jobbade med Lotta eftersom att det var ett tag sedan.. typ sen stan brann.. okej där tog jag i :P B1 och B2 har det  varit på skönsmohuset idag! Men nu är jag äntligen hemma och ikväll ska jag inte göra ett skit! Vill mest att min förskylning ska flytta ifrån min kropp så jag kan få andas och så att folk hör vad jag säger igen :P Och nu är det en ny vecka också, tiden går så fort nu :S :)

Dock ser min vecka ut så här:
Måndag: jobba (apoteket)
Tisdag: jobba (siba)
Onsdag: jobba (skönsmohuset)
Torsdag: jobba (apoteket)
Fredag:Jobba (apoteket) hoppas att jag får nycklarna till lägenheten!
Lördag: Jobba (siba)
Söndag: Jobba (siba)

Ja så det blir inte så mycket annat för mig den här veckan! :) Nu ska jag ta en varm dusch så jag får upp värmen igen sedan blir det soffan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Kika om du träffar min mamma på Skönsmohuset på Onsdag :)

2009-02-23 @ 10:16:26
URL: http://annasara.net
Postat av: carro

Jahaa ska hon jobba där? :D

2009-02-23 @ 14:45:27
Postat av: Anna

Fan du kommer bli tät du, stumpan :)

2009-02-23 @ 21:31:20
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0