Sovmorgon!

Oj det är redan tisdag, vad skönt :D Har inte koll på dagarna nu känner jag! Imorgon är det Onsdag och jag har äntligen sovmorgon, trodde aldrig att den dagen skulle komma :) Ååååh vad jag ska sova imorgon.. fast jag vet att det kommer sluta med att jag vaknar tidigt eftersom att jag har klivit upp tidigt dom senaste dagarna! Imorse var jag nervös som en... ja jag vet inte vad eftersom att jag skulle ha öppning och stå helt själv i kassan och stänga, men det gick bra, mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå :D så nu är jag stolt över mig själv!! Dock är jag helt slut i kroppen efter en sån här lång dag på siba..

Vad skönt det känns att bara sitta i sängen här hemma och koppla av och slippa känna stressen att jag måste sova :) Tyvärr är det inte så mysigt i mitt rum här eftersom att det är saker och kartonger överallt :/ men men kan inte göra så mycket åt det! Bara några dagar kvar tills flytten börjar ;) Imorgon måste jag ner på banken innan jag ska iväg och jobba kväll på skönsmohuset, sedan efter jobbet ska jag umgås men min fis Anna! :D Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och titta på andra aveny, som jag kommer somna till känner ja ;P är så trött! Och jag börjar äntligen bli frisk! Tack och lov för det, eftersom att jag längtar tills jag kan få börja träna igen! Nej nu orkar jag inte skriva nå mer! Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0