Stressad?!

Jag tror jag fryser ihjäl :O fyfaaan vad kallt det är ute! Ja det har ni såklart inte missat :P Imorse när jag gick ner till bussen när jag skulle åka till jobbet så tappade jag känseln i överläppen?! haha det har jag aldrig varit med om förut!

Det gick jätte bra att jobba idag också, inte så mycket att göra men men... Jobbade med Malin idag och hon måste nog vara den mest överpeppade människan jag har träffat, vi satt mest och planerade personalfesten som vi ska ha 20/2 :D Ska bli roligt! Och ännu roligare är att exakt alla på jobbet ska vara med :D Daniel min chef från apoteket ringde idag också, så nu har jag fått massa tider som jag ska jobba där :D så underbart! Så nu blir det inte många lediga dagar på veckorna för Caroline, men det tackar jag för...Det finns inget värre än att sitta inne en hel dag och inte göra något vettigt alls.. Vilket jag har gjort för många gånger nu. Och mer klirr-i-kassan blir det också :) lovley!

Har kommit på en sak som jag inte fattar, jämt när jag har jobbat och kommer hem så är jag så sjukt stressad, jag fattar inte varför?! På morgonen när jag verkligen borde vara stressad eftersom att jag är så otroligt seg och klockan vill inte alls gå som jag vill, nä då är jag hur lugn som helst... Men efter en arbetsdag är jag jätte stressad, men jag har absolut ingen andledning till att vara det!

Ikväll har jag varit ute på en promenad med Anna Bergström, vi gick upp till LV5 och släppte wilma så hon fick springa och leka av sig lite :) Åh vad jag saknar min fis Diesel!!!♥ Skönt var det att få komma ut (även fast det är äckligt kallt ute) men skönt att få röra lite på sig!

Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, imorgon blir det jobb igen 12-19.15 :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha inte alla som ger sig ut i 15 minusgrader! men för oss bönder är ju det rena sommarn! näää tacka vet jag när det kryper ner mot 40 grader så näshåren fryser!

2009-02-11 @ 23:55:23
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: carro

jaföfan det gillar vi! När dom där gubbarna i näsan fryser ;P

2009-02-11 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0