Tröttöga!

Jag är helt slut i min kropp nu, och tungan vill inte samarbeta med mina ord :P Haha Rebecca har fått sig ett gått skratt åt mig idag åt mina ord som jag har försökt fått fram, det har varit precis som att jag nyss har piercat tungan även fast det var några år sedan... Jag är så trött, försylning och massa jobb fungerar inte så bra ihop, men det går och jag ska klara det, även fast jag låter som en mupp! :P

Idag vart det jobb på Siba, Roger min chef kom in och berättade att jag ska ha öppning och stägning och stå i kassan helt själv på tisdag :O Jag som trodde att jag och den nya tjejen skulle jobba tillsammans, men där hade jag fel :S Är redan jätte nervös, men jag vet att det kommer gå bra, men man har ju alltid haft någon brevid sig som man har kunnat frågat, men nu är min "utbildning" slut så nu får jag klara mig själv, och att öppna en hel stor butik det ska bli intressant att se hur det kommer gå;P Ikväll har jag legat i soffan helt utslagen tillsammans med Lotta, vi har legat och tittat på melodifestivalen ( Anna det var inga bra som var med så du behöver inte oroa dig för att du inte hör vad dom sjunger) Måste säga att vissa låtar är pinsamma att lyssna på! :P Nu är klockan snart halv 11 och jag ligger i sängen för nu ska Björken sova! Haha kommer sluta med att man blir världens kvällströttaste människa som man var när man är liten, men jag är verkligen helt slut nu, och inte blir det bättre av att man ska kliva upp 06.00 imorgon för jag jobba på skönsmohuset...

Nej nu orkar inte mina ögon nå mer! Jojust det, jag fick nå cpryck efter jobbet och skruvade ihop mitt soffbord :D Mycket bra och fint blev det, dock slutade de med att jag kommer få en blånagel... men nå detaljer på de får ni inte om det men ont gjorde de, men jag fick ialf ihop till ett bord! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken tur att jag inte missade nåt då ;D

2009-02-22 @ 15:24:26
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0