IKEA

Då har man precis kommit hem ifrån en hel dag på IKEA och Birsta med Farmor :) Farmor shoppade loss åt mig! ♥ Hon måste vara världens snällaste! Fick massa saker till lägenheten, så nu behöver jag nästan inte köpa något alls själv, utan nu är det bara att vänta på att mitthem ska ringa och säga att jag kan komma och hämta nycklarna, jag hoppas verkligen att det blir den 27/2 :D

Nu är jag helt slut kan jag lova er, det är fan jobbigt att gå på IKEA, förut tyckte jag att det var jätte roligt, men nu tycker jag inte det längre :P haha! Ikväll ska jag och hälsa på Anna Bergström, dricka några koppar kaffe och surra lite tror att jag hörde att jag skulle få kladdkaka också :) Så längesen vi sågs, okej vi träffades igår efter jag hade slutat jobbet en snabbis! :P Imorgon är det jobb igen 11-16, det var faktiskt skönt att få vara ledig idag, det är så jag vill ha det att man uppskattar tiden då man är ledig ist för att Lotta och jag ska ringa till varandra och säga - faaaaaan Lotta/Carro vi har inget liv för vi har inget jobb och det finns inget att göra på dagarna :P

Imorgon ska jag vara på apoteket sedan ska jag luncha/middag med Anna Ericson efter jobbet :) Så längsen vi sågs också, haha man hinner inte träffa nån nu när man har fullt upp på dagarna! Så det ska bli mysigt att få träffa den pruppen!

Nej nu har jag inte tid med det här, måste visa mamsen vad jag har handlat idag, sedan måste jag städa upp lite här på rummet för mamma såg inte alls för glad ut när hon tittade in här nyss, det står kartonger överallt men det får hon ta ;P vet att hon kommer att sakna att ha nån att skälla på för att det ser förjävligt ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0