Världens gladaste carro!

Jag kanske är världens lyckligaste tjej just nu! Den 1/3 flyttar fröken Björk till sin egna lägenhet på Fredsgatan 8 :D Jag var på lägenhetsvisning igår, och idag ringde hon och sa att lägenheten var min! :D åååååååååååååååååh jag är så glad! Och den är så fin! Det är 3 meter i tak och den är stor och fin plus att det finns öppenspis i vardagsrummet ;D Den ser nästan ut som lägenheten mamma och jag bodde i på köpmangatan! Lotta kommer bli glad ialf, hon älskade den lägenheten! Hur underbart är inte det då? :) Och jag har så mycket fjärilar i magen min!♥  Så imorgon ska jag till mitthem och skriva på massa papper!






Ja jag kan verkligen inte beskriva med ord hur glad jag är just nu! Och det gick jätte bra att jobba idag också :) Nu har jag världens bästa jobb och världens finaste lägenhet, hur bättre kan det inte bli?! :D Så om 23 dagar får jag nycklarna och lägenheten i stan blir min! Och det ska bli så jävla skönt att slippa dom här backarna upp till södermalm som man får astmaattack utav ;) Nu ska jag titta lite på IKEA.SE måste hitta lite möbler!




Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Jag hörde att du fick den :) roligt, blir vi nästan grannar, eller ja typ :P

2009-02-05 @ 16:38:24
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0