Woooooooooooooork

Äntligen är det Onsdag.... Idag står det jobb på fröken Björks schema, ska bli så skönt att få göra något annat än att sitta hemma och inte ha något liv :P Jobbar 12-19.30, har alltså stängning ikväll, hoppas att det går bra som det har gjort alla dom andra gångerna! :) Var ett tag sedan jag skrev, haha eller näe det var det inte, men det känns som det ;P men det har inte hänt så mycket kan jag lova!  Tänkte vara snäll med er igår kväll och skriva ett inlägg, men självklart fungerade inte blogg.se som jag ville att det skulle göra! Har börjat packa lite saker här hemma på Stenhammargatan, jag fattar inte vart alla saker kommer ifrån?! :O Gruvar mig för flytten redan, tur att jag har Lotta och Anna E som ska hjälpa mig! Det kommer bli roligt när vi är klar och sätter oss ner och tittar igenom allt som jag har, har lovat dom flyttpizza med ett..två..kanske tre glas vin till ;D Åååååååh jag vill flytta nu, men tiden går ju så långsamt!

Igår tog Anna E och jag en bil tripp till kovland, vi skulle hämta lite saker hos hennes tränare, sedan tog jag en promenad bort till min vän Anna Bergström, jag var som sagt en frusen pinne när jag kom fram till henne, jag kände inte benen eller mina fingrar, men snäll som hon är hade hon kockat kaffe, va vilken snäll fis man ha va? :D Sedan vart det flera koppar kaffe, timmar med prat och massa skratt :)
Nu måste jag ta tag i den här dagen och börja med mitt jävla hår som tar en evighet att fixa, intressant va? ;P

Jo just jag har kommit på nu att jag ska bli blond igen! Så nu börjar projekt blondie! Fyfaan! Tur att Cicci är i Asien ;P



 




Kommentarer
Postat av: Anna

jag är snäll mot andra snälla fisar :)

2009-02-11 @ 23:53:13
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Du är bäst fisen! :D

2009-02-11 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0