Äntligen! :´)

Jag är å glad, kan inte bekriva känlan jag har nu :D Var länge sedan jag kände å här! Och vet ni varför?! Jo för jag har fått jobb på SIBA :D Nu känns det som allt vänder! Jag är så överlycklig! Nu kan jag äntligen börja titta efter en lägenhet :)
Just nu sitter jag hemma och väntar på att farfar ska komma och hämta mig, ska bli så skönt att få komma ut dit några dagar :) Få se hur länge jag orkar vara där, på torsdag ialf drar vi upp till umeå till våran vän Fanny och blir där över helgen :D Diesel följer inte med matte ut till ön, han fick åka in till veterinären imorse och sy flera stygn i ansiktet för han och hans bror började bråka igår :`( Lillhjärtat mitt! Så han får bli hemma med husse, eftersom att han inte mår så bra! Men han kanske kommer ut någon annan dag! :)

Åh jag kan inte beskriva hur glad jag är nu, ska till siba på onsdag eftermiddag på möte och få massa information och träffa personalen :D Tror att jag kommer trivas jätte bra där, och chefen är jätte trevlig och snäll! :D

Nu kommer farfar så nu ska jag brumma lite bil ;P

/C.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag längtar, och GRATTIS till jobbet älskling :) Du får berätta mer när vi ses. Puss

2009-01-19 @ 22:36:19
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0