Äntligen!

Grattis till 3 som äntligen har fått fingrarna ur arsle och skickat tillbaka min mobil som jag skickade in på lagning för över 1 månad sedan!! :O Hade som sagt fått en ny mobil som jag hade i ca två veckor innan den gick sönder, och nu får jag inte tillbaka den gamla utan jag får en helt ny för den gick inte att laga :S men men jag ska inte klaga över det! Hoppas inte att det blir nå fel på den här för då kommer jag.. ja jag vet inte vad, men det blir inte roligt för 3!!

Jag har fortfarande fruktansvärt ont i min kropp.. Och om några timmar ska jag iväg och jobba kväll på skönsmohuset, få se hur det kommer att gå :/ Hade även världens mardröm inatt :´/ vart överlycklig när jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm, fast vissa drömmar jag har nu för tiden vill jag bara ska vara sanna när jag vaknar, men med min tur blir det nog inte så!

Nu ska försöka peta i mig lite mat, men idag kommer det nog inte gå så bra!
Och vilket h-vete jag hade med mitt löshår imorse när jag skulle platta det, inte roligt när man somnar med blött hår :O


/C. Lazee- I´m not pop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0