Dagen avklarad!

Då var dagens jobb avklarat, och det gick mycket bra även fast jag hade ont i min kropp! Haha dom är ju så söta alla gamlingar där på skönsmohuset, och att vissa kommer ihåg en även fast det var flera månader sedan jag jobbade där ;D Nu sitter jag hemma och ska snart titta på step up 2 ;D lovley! Har redan sett den, men jag är galen i dansfilmer!
Nästa torsdag ska jag på jobbintervju hos Siba :D hoppas.. hoppas.. hoppas att jag kan få det, så jag får lite bättre inkomst så jag kan flytta till en egen lya igen! Det börjar ta sig lite bättre känns det som nu, det som fattas är en lägenhet, en kärlek och en hund så är allt på topp igen! Håller på att sakna ihjäl två hundar vid namnet Disel och Akira! :´)

Imorgon blire jobb igen, sedan direkt efter jobbet ska jag åka hem till Anna Ericson och titta på Let´s dance, haha måste juh se när Isabella Löwengrip "blondinbella" dansar! Hualigen ska bli kul att se :P
Nu ska jag pyssla vidare med mobilen så att den blir som den ska vara, sedan blir det film och sängen! Men först blire ett telefon samtal till fisen Anna Bergström ;D

Tack för mig!
/C. Beyoncé- Singel ladies (passande låt till mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0