Dagvild!

Jag är fortfarande dagvild, blir tokig på det här :P Idag är det tisdag (så klart att alla vet de) men jag har onsdag :S Har varit nästan hundra på att det är torsdag imorgon och att det är imorgon jag ska på jobb intervju, men icke! Imorse ringde min pisspotta och väckte mig kvart i tio, trodde verkligen att det var ett skämt, men tyvärr var det inte det och som man lovar så måste ju det hållas så det var ju bara att kliva upp, men hon fick ringa en gång till ;) Ner och tränade på ego var vi och mycket skönt var det, är så less på att sitta still hemma! Sedan vart det hem en snabbis och duschade sedan gick jag ner på stan med Anna E, där jag köpte mig en ny träningsdress, vilket jag verkligen behöver :) Och den är fin och ljusrosa ;P haha!

Ikväll har jag spelat kort och tittat på film med Anna, Lisa och Lotta nå mycket mer har jag inte gjort faktiskt! Sökt massa mer jobb har jag gjort! Mycket duktigt av mig! :) Är på G nu känner jag..
Och ÄNTLIGEN har nya Andra Aveny avsnitt kommit ut! Lovley..haha är besatt av gossip girl och andra aveny ;P  Nu har jag något att titta på ikväll/natt, jag som fortfarande har svårt att sova om nätterna, vilket är mycket jobbigt! Och ikväll måste jag komma i säng i hyffsad tid, för jag ska upp och träna med Lotta! Ska även köra två hårda pass imorgon :O nu jävlar!

Nej uscha nu vart det här tråkigt! Jo just det jag och Anna Bergström ska slå vad om vem som kan sluta röka först! Haha, få se vad vi ska slå vad om bara ;P Eftersom att båda försöker men det går inte så bra för oss så måste vi ta i med hårdare tag :P haha!

/C.


Som vanligt har jag fått beslutångest om jag vill vara brunett eller blond, hjälp mig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0