Delad tur!

Ja då har man jobbat klart halva delade turen, ville verkligen dö när min telefon ringde imorse! Kändes som att jag precis hade somnat :/ Moster min skrattade när hon kom och hämtade mig och tyckte jag såg ut som en förfrusen zombie ;) tack för den! Men jag var nog inte ensam om att vara trött imorse på jobbet, eftersom att vi satt och asgarvade åt allt innan vi började jobba! Yes, så nu är jag hemma tills klockan fyra då jag börjar jobba igen, hatar att jobba delad tur för hela dagen blir förstörd och man kan inte göra något, plus att man blir trött nu när man kommer hem igen! Men jag ska ta en lång dusch nu och fräscha till mig lite, eftersom att jag har 150g smör i håret ;)

Har inte så mycket mer att komma med, vet inte vad som händer ikväll, det enda jag vet att det INTE blir någon alkohol för min del :)

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0