En morgon surpuppa!

Då var jobbdagen över, men inte är det över... Imorgon ringer klockan igen 05.45 och jag kommer vakna och vara skit sur för att jag ska jobba och skulle göra vad som helst för att ligga kvar i min underbara säng med mina underbara kuddar, men nej! Jag ska inte klaga, det är bra att jag får jobba och få massa pengar, men det här med att börja gristidigt på morgonen är verkligen inte min grej eftersom att sova, sova riktigt länge har blivit min grej! Det gíck bra att jobba kvällen, var lite långtråkigt då och då, men bra gick det! Imorgon jobbar jag 7-16, tack för det! Tycker verkligen inte om att jobba delad tur eftersom att hela dagen blir mongo och jag blir äckligt trött :P

Som sagt blev det en lugn kväll för mig, tror jag har fått över 5 samtal av folk som förväntar sig att jag ska vara ute ;P vet inte hur jag ska ta det?! haha som jag alltid annars brukar vara, men icke! Det är slut med det nu! Hahaa nej kanske inte föralltid men ska ta det jävligt lugnt ett tag nu, spara alla mina penagar till min underbara lägenhet (som jag inte har än) men snart ;) Sedan ska jag försöka att hålla mig ganska så lugn tills jag fyller 20, och det är ju snart :D om 1...2...3..... 4 månader... :P

Så nu ska jag slå på en film i min ensamhet som jag kan somna till och försöka vakna överlycklig till att jag ska jobba!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0