Ett x-antal bilder

Godmorgon! Vart tokig på mig själv i natt,  för jag blev aldrig trött.. Tror jag låg och tittade på 3 filmer innan jag började bli lite trött, och det blir ju inte bättre när man ligger och tänker på allt som har hänt osv, nej tack! Är helt slut i ögonen och i huvudet efter ha lagt upp alla bilder från nyår på facebook och det är inte bara några utan flera hundra ;P Så nu om ni vill se alla bilder får ni gå in på facebook och titta på Caroline Björk, för jag orkar inte lägga upp mer bilder här ;D

http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=70352&id=648711370&page=3
http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=70359&id=648711370


Eller så får ni kopiera länken och titta, om det går..
Nej nu är jag less på att sitta här med datorn och ont i fingrarna har jag också, eftersom att lösnaglarna är på och det tar lite extra lång tid att skriva!



Så adjö!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0