Första dagen!

Ja då var första dagen på nya jobbet avklarat :) Och det gick jätte bra! Kommer verkligen trivas där, mina arbetskamrater är underbara :D Var jätte nervös imorse när jag var påväg dit, men direkt när jag kom in och träffade alla som jag jobbade med så vart allt bra :) Rebecca som är min "handledare" är jätte snäll, hela dagen gick så sjukt fort så nu längtar jag tills på torsdag, inte varje dag man längtar tills att få jobba! Dock har jag lite svårt för min outfit som jag måste ha varje dag! Slips är inte min grej, haha Roger chefen min skrattade när han såg mig försöka göra en slipsknut! Så jag fick i läxa att träna på det! haha! Har mest skrattat hela dagen, men det är mycket att lära sig!

Kvällen har jag varit hos pisspotta, vi har legat och pratat i flera timmar om allt mellan himmel och jord, läst hennes gamla dagbok sedan hon var typ 15 år, höll på att skratta ihjäl mig där ett tag! Hemsk egentligen hur vi var när vi var mindre! :P Men kul hade vi! Nu ska jag ta och ladda hem gossip girl och titta på det! Sedan ska jag sova, är så trött...
Imorgon är jag ledig så då ska jag följa med Lotta när hon ska göra en till 20års-kris-grej, sedan har jag inte så mycket mer planerat än att träna :)

Godnatten!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0