Fredag hela veckan

whöööhuuu äntligen fredag, oj vad peppad jag lät där :P Händer inget speciellt för mig den här fredags kvälle. Åkte hem till Anna E efter jobbet och tittade på Let´s dance och massa surr, det var mest massa prat och inte så mycket tv-tittning :) Var länge sedan vi sågs så vi hade en del att prata om! :) Skönt att vara hemma och bara ta det lugnt en fredags kväll!

Det gick jätte bra att jobba idag, trivs så sjukt bra där :D Min första dag "själv" i kassan vart det också, och jag klarade av det bra, och Roger (min chef) är jätte nöjd med mig sa han idag! Så det var roligt att höra! Dagen gick jätte snabbt, och när vi stängde så rockade vi loss i butiken, haha! Grabbarna ville pröva nå ljudsystem så då vart det extra roligt att stänga, måste ha låtit som att vi hade världens jävla fest där inne :P haha! Har fått mitt schema nu och det ser mycket bra ut! ;D

Nu är jag hemma i min säng ska titta lite på SATC sedan tänkte jag faktiskt sova, är rätt så trött som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0