Happy new year!

Då var det tjugohundranio.... Och som man säger varje nyår.. vart tog 2008 vägen?! Vad fort det året gick! Ser att många skriver ett årsresume för 2008, men jag känner att jag skippar det, mitt 2008 har varit som det ha varit, både bra och dåligt :) Nå mer känner jag att jag inte behöver dela med er! Nyåret kunde inte bli så mycket bättre! :D Vi började tidigt hemma hos lotta klockan kanske var ett på tagen då vi började med maten och första glaset med alkohol. Sedan grejsade vi på med allt samtidigt som hår och smink och kläderna åkte på :D Sedan drack vi massor med alkohol, åt fruktansvärt god mat och lekte sjukt roliga lekar! :D En perfekt kväll med galet bra skällskap! Klockan 11 kom det en taxi och hämtade oss och vi drog oss ner mot stadshuset där nån kille/killar hade hyrt stadshuset för privat fest.. Mycket trevligt och roligt var det där, och vid tolv-slaget gick alla ut och dom bjöd på champagne :D Sedan gick vi in och dansade tills mina fötter började grina av smärta och min kropp av trötthet! Vart lite för mycket alkohol för min del igår :P haha! Men hade en underbar rolig kväll igår och bättre kunde det inte ha blivit!

Idag låg jag i sängen till klockan ett, jag kunde verkligen inte röra mig för jag trodde att mitt huvud skulle explodera då :O Så idag har jag varit riktigt bakis har mått illa hela dagen :´( men men, jag har mig bara själv att skylla som vissa personer säger :P Har ialf tagit mig ut och fått lite friskluft idag, tog mig en promenad till fanny och hämtade bilder från gårdagen :D Sedan nu ikväll har familjen och jag gjort hemmagjord sushi :D mums! Åt på tok för mycket så nu mår jag ännu mer illa!

Ikväll blir det en tidig kväll för mig! Min kropp behöver sömn, ska lägga mig och titta på Björn Gustavssons film nu och skratta lite :) Haha, jajust det roligaste jag fick höra idag var ju att en nära vän till mig var lite sugen på max inatt men hon var lite osäker på om dom hade öppet så då ringer hon 118118 och ber om max´s telefon nummer! hahah!!

Men gott nytt år på er!

/C. Bilder kommer, men det får bli ett eget inlägg med dom eftersom att de är en del ;)


nyår!



Kommentarer
Postat av: Anna

tvungen att skriva ut det då? :p fast den bjuder jag ioförsej på ;)

2009-01-01 @ 22:57:26
URL: http://annaericson.blogg.se/
Postat av: Anna

tvungen att skriva ut det då? :p fast den bjuder jag ioförsej på ;)

2009-01-01 @ 22:57:56
URL: http://annaericson.blogg.se/
Postat av: (svar)

haha, ja självklart! Sa ju inget namn men nu har ju du försagt dig vem det var också ;)

2009-01-01 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0