Helt slut i huvudet!

Måste bara börja med att tacka Anna som har fixat min blogg, är grymt nöjd! :D Tack vännen!

Ja då var en till jobbdag avklarad på SIBA, jag älskar verkligen att jobba där!  Det är de roligaste jobbet jag har haft :D Åh allt känns så bra! Kan säga att jag skrattar mig igenom dagarna där, för alla är så roliga! Och bil turen hem kanske var den roligaste på länge, fick lifta hem med Rebecca och hon har en liten skåp bil så jag och max fick sitta bak i själva skåpet och jag skrattade så mycket så jag fick hicka! Men det har även varit en jobbig dag idag också, har lärt mig sjukt mycket saker, massa pappers arbete och stängning med pengar osv.. Ser fram imot after worken vi ska ha snart för oss 3 nya som har börjat, haha alla är redan överpeppad :D så det ska bli roligt! Kom hem med min volumaster också idag, lovley! Kommer bli helt beroende av den där ;P

Just nu är jag helt slut i mitt huvud, vill bara krypa ner i sängen och sova, men hade tänkt försöka hålla mig vaken ett tag till.. få se hur det går :) Annars har jag inte så mycket mer att komma med, ska jobba imorgon också, samma tid som idag 12-19.15!

men snälla när ska jag börja inse?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0