Hemma i tråksvallet igen!

Ja då var vi hemma igen från våran Umeå road trip x2! Har haft en jätte mysig och rolig helg!

Som sagt så började våran resa i torsdas, och som vanligt så har vi ju inte tur med vädret när vi ska åka upp dit.. Det var dimma och halvsnöstorm, plus att vi kom iväg så sent så man såg inte alls för mycket, och självklart så börjar Lottas bil att krångla men det löste sig till slut :) Vi kanske kom fram vid nio tiden om jag inte minns fel? Så då hade Fanny och hennes sambosar bakat scones och gjort te, så då satt vi och fikade allihop innan vi halv dog i soffan! Och jag och Lotta skedade på en luftmadrass som verkligen dödade min rygg!

fredagen så vaknade vi upp tidigt och drog oss ner på stan för att äta frukost där :) Sedan vart det lite små shopping, jag fick med mig ett par jeans och två tröjor, jag som lovade mig själv att jag inte skulle shoppa något den här månaden, men så bra gick det :P Sedan for vi hem och börja fixa iordning oss eftersom att det var inflyttningsfest på G :D Hade en jätte rolig kväll och massa alkohol vart det också, sedan så drog vi iväg till corona och dansade tills fötterna svek oss, hemgången hade vi nog det roligaste samtalsämnet :P haha! Och Lottas kommentar till mig när vi kommer hem och ligger på våran icke mysiga madrass och ska sova och är ganska så onyktra:
Lotta: Vet du  va carro?
Carro: Nej vadå?
Lotta: Det skulle vara typiskt dig att ha en dold talang...
Carro: haha som vadå?
Lotta: jamen typ skjuta pingisbollar med puppan
Carro: HAHAHAHHAHAHAHHA va?!

Lördagen vaknade vi upp bakis och jävliga! Så hela den dagen så låg vi i soffan och tittade på flera filmer och tyckte synd om oss själva, tog mig inte utanför dörren på hela dagen :P haha! Var helt slut! Sedan tog det ett tag för oss alla att hitta peppet inför kvällen, men efter en dusch så var vi på G igen :P Det var också en mycket lyckad kväll! Och senare på kvällen åkte vi in till stan och gick på Rex och dansade, kan säga att jag har så sjukt ont i fötterna och kroppen efter den här helgen! Och idag sov vi ut länge innan vi åkte hem, och självklart så var vädret inte de bästa när vi skulle åka! Men hem kom vi och vi lever! Och jag har verkligen haft en sjukt rolig helg i umeå och i  "paradiset" :)

Hahaha jajust det, lotta var lite trött imorse när vi skulle åka så när vi var och tankade bilen så vet jag inte vad hon gjorde eller lyckades med men det vart överfullt i tanken och det bara rann ut bensin! haha




/C. Så det var den helgen! Biler kommer om några minuter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0