Huvudvärk

Jag tror jag håller på att dö med min huvudvärk som jag har just nu ;O Det gör så fruktansvärt ont! Har haft den nästan hela dan! Hoppas att min ipren börjar verka snart, och jag tror jag måste leta upp mina glasögon som jag har tappat bort om det nu är därför jag har så ont i huvudet?! :S Vet dock inte vart jag har dom! Var som sagt på jobbintervju på siba idag, det gick bra och det kändes bra, haha mycket trevlig chef var det ialf.. Satt nästan och skrattade under hela intervjuen, så om jag har turen så ringer han mig på måndag eller tisdag :) hoppas verkligen att han ringer!!

Annars idag har jag bakat bröd :O haha de ni! Ett nyttigt matbröd fick det bli, och gott vart det! Sedan så har jag städat min lilla garderob som jag har här, har kläder exakt överallt, och det blir inte bättre när jag går och köper mer, som jag fick för mig att göra idag, men nu är den ny städad :) men det håller bara nån vecka sedan ser den lika hemsk ut igen :P Var meningen att jag skulle ner på ego nu ikväll, men jag orkar inte och min kropp vill inte, så ikväll blir jag hemma :) Ska gå ut på en promenad snart, kanske blir bättre med huvudvärken om jag får lite frisk luft?

Imorgon är det äntligen fredag, inte för att det händer så mycket i helgen, ska jobba några timmar ialf, sedan ska jag hjälpa Lotta att färga håret sedan tror jag att hon och jag har en dejt på lördag då vi ska gå på bio ;D ja.. vad ska annars två singeltjejer göra, okej Lotta är inte singel, men hennes man är bortrest i 3 månader så vi måste hitta på nå roligt så inte kvinnan deppar ihop :)

/C. vill bara en sak här i livet just nu...


Åh ni förstår inte hur mycket jag vill att det ska bli sommar nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0