Jag är ju som sagt blond egentligen!



Ja som sagt är jag ju född som blond, och jag kommer nog aldrig bli smartare även fast jag färgar mitt hår brunt!
Idag lyckades jag fälla världens sämsta kommentar så att lotta höll på att dö av skratt ;P Vi satt och läste och tittade på bilder om våra vänner som är i thailand på resedagboken, då den här bilden kommer upp som ni ser ovanför, då jag klämmer ur mig världens cpgrej, tror nog att jag måste börja använda mina glasögon plus göra en ny syn undersökning genast!

carro: "mäh, undra vad det där är?!"
Lotta: vadå?
carro: men det där som står i mitten på stranden, det kanske är en hydda med en sån där syren på om tsunamin skulle kommma!
Lotta: haha, carro.. det är ju för fan bord och stolar..
carro: jahaaaaaaaa, hehe....:$
Lotta: HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0