Mannen i mitt liv!

Imorgon ska jag hämta min älskling, mannen i mitt liv.. Diesel♥. Han och jag ska ta en tripp ut till farmor och farfar igen, som vi gjorde för ett tag sedan, men nu ska vi vara där i fler dagar, kanske få bli två till tre dagar :) Och ska bli så mysigt att få sova med lillfisen igen! Jag vet att man inte ska ha dom i sängen, men nu är det så länge sedan jag träffade han och han vet att när han är med matte så får han sova i sängen tillsammans med mig!

Dagen idag har jag som sagt jobbat, och som jag skrev i förra inlägget så ville jag hänga mig själv imorse när klockan ringde, haha! Jag kommer aldrig någonsin vara glad när klockan ringer på morgonen! Tur att jag sover ensam om nätterna nu för tiden, för annars hade jag tyckt mycket synd om den personen med mitt morgon humör som jag har lyckats skaffa mig dom senaste månaderna ;P mamma blir ialf ett stort offer! Och dagen har varit jätte låååååååååååååååååååååååååååååång, det har varit jätte lite att göra på jobbet, så jag suttit nästan halva dagen i soffan i personalrummet och halv  sovit, eftersom att jag har varit jätte trött idag plus att min huvudvärk vill inte försvinna :( Vart roligt sista halvtimmen när Lotta började och när moster min kom tillbaka! Så ikväll ska jag faktiskt lägga mig tidigt för jag behöver sova, och jag hoppas att när jag vaknar imorgon så är huvudvärken borta! Nej nu ska jag sluta klaga! Har ialf något att se fram i mot imorgon när jag ska hämta mattes hjärta!

Annars händer det inte så mycket mer, jo jag och lotta planerar att ta en sista minuten resa i slutet på mars :D Bara sola och bada i en vecka, skönt att komma bort i från allt här ett tag! Så nu ska vi börja spara och se vart det blir vi åker!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0