Möte!

Då var man hemma på stenhammargatan igen :) Skönt att få komma hem till min underbara säng igen, dock är det jävligt skönt att vara där ute på alnön, men det blir lite lång tråkigt :) Men jag behövde komma bort från stan lite.. Just nu sitter jag i min underbara stora säng och lyssnar på musik, har laddat hem jätte många bra låtar, så nu är djtarro igång igen ;D Plus att jag ska snart titta på det senaste avsnittet av gossip girl ;) lovley!

Ja som sagt var jag ju på möte idag på siba :) Det gick jätte bra! haha, känns lite vuxet att gå på möten :P Jag fick schema och kläder och massa information plus att jag skrev på avtal också fick jag träffa personalen och två andra som börjar jobba med mig nu :) Så på Måndag 10.00 börjar jag på riktigt! Ska bli jätte roligt, och jag tror att jag kommer trivas jätte bra! är lite små nervös, men jag tror att det kommer gå över :P kommer även jobba torsdag och fredag nästa vecka :) så nu får ni komma in och hälsa på! Haha, det roligaste kommer bli kläderna som jag har fått, är inte van med att ha skorta och slips? men men :P det blir nog bra..

Nu ska jag greja på lite här, sedan ska jag gå ut och blossa lite, en applåd till mig som bara har rökt två cigg idag :) framsteg!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0