Saturday

Då har man jobbat klart en till kväll på skönsmohuset, var nog den jobbigaste kväll jag någonsin har varit med om sedan jag började där :O Tror alla låg på larmknappen och självklart så har nästan alla vårdtagare åkt på magsjuka!! :S så jag hoppas verkligen att jag inte åker på det nu! Lotta har ialf inte haft tur med det, eftersom att hon också har jobbat några dagar innan mig.. och nu ligger hon hemma med magsjuka! :S Och jag har inte världens bästa immunförsvar och absolut inte nu! Får inte tänka så mycket på det för annars blir det bara psykiskt det där :P

Har för övrigt varit helt slut idag, är så trött!! Klev upp halv nio och gjorde mitt nya nyårslöfte sedan när jag kom hem så gick jag och la mig igen och sov i 3 timmar till sedan gick jag direkt till jobbet och jag är fortfarande trött, kommer sluta med att jag somnar tidigt ikväll kanske?! Fast så blir det aldrig även fast jag är dödligt trött!
Igår åkte jag hem till Anna Ericson efter jobbet och tittade på Let´s Dance, haha vart mycket skratt, fast det var många kändisar som var bra också :) Sedan satt vi och spelade kort och surrade massa skit,  Anna satt och peppa upp mig för att vi skulle gå ner till svenssons en snabbis, första gången på flera månader jag absolut inte alls var sugen på att dra ner på krogen, men så snäll som jag är följde jag med henne ner i mina uggs ;D haha! Men var bara där en liten stund surrade lite med folk, sedan gick vi hem igen :) Mycket skönt att både gå ner nykter och gå hem nykter!

Ser även ut att bli en road-tripp till umeå igen den 23:e, för vår älskade vän fanny har ju flyttat till en ny lägenhet med sina vänner där, så då ska dom ha inflyttningsfest ;D Men tyvärr blir det inte 12 tjejer från sundsvall som åker igen utan det blir bara jag och lotta, som får brumma bilen upp mot norr! Men det ska bli roligt. Haha, hade sjukt roligt där sist! :D Och ska bli roligt att få se hur Fanny bor och har det igen! Har själv börjat titta på några lägenheter här hemma och har hittat några som skulle passa mig perfekt ;) Hoppas allt blir som jag vill nu!

Och jag vill att det ska bli nästa fredag så jag kan få slippa smärtan sen!!! Nu ska jag vänta på att fis Anna Bergström ska ringa så jag får surra av mig lite, och det kommer jag få göra också eftersom att våra telefonsamtal brukar bli ca 40-50 minuter långa! ;D

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0