Ska man kalla det en 20års kris?!



Idag är det äntligen fredag, inte fatt det spelar så stor roll att det är helg, för mig är det helg varje dag! :) Eftersom att jag är ledig varje dag, har ialf varit och gjort klart en sak idag ;D mycket skönt och mycket nöjd blev jag! Så nu slipper jag den smärtan igen! Anna följde med snäll om hon är! Sedan mötte jag upp pisspotta som gjorde en impulsgrej och gick och klippte hel-lugg igen, vet inte vad som har flygit i den pruppen, men impulsgrejer händer hela tiden, och kan det vara 20års krisen som kommer krypandes även fast det är några månader kvar för henne, eller är det för att mannen i hennes liv har dragit till Asien i 3 månader :O jadu de är frågan de? Tror nog att hin helt enkel har kommit i nån slags kris här i livet och hittar på massa sjuka saker ;P Efter stan så åkte vi hem till lotta och slingade håret på henne, hon ville få det lite ljusare och jao...ljusare blev det juh ;P hahah! Och några ljusa nudlar vart det också ;) Sedan vart det thai mat och massa skratt innan vi drog ner till ICA bergsgatan och fick världens cpryck, har nog aldrig varit så sötsugen som jag var idag, och även fast det är -20 ute idag, nå fan skulle jag ha en glass...Kassapersonalen tyckte jag var sjuk i huvudet, men men jag skulle ha den där glassen! Sedan har vi legat i lottas säng och feta i oss så att ångesten kommer sakta men säkert och tittat på let´s dance :D En mycket mysig kväll blev det, och jag är glad att jag inte gick ut ikväll för jag hade nog dött av köldskador!

Imorgon 07.00 står det jobb på mitt schema, är inte alls laddad för det, skulle villa ligga i sängen till klockan 3 imorgon! 06.45 står min moster här utanför och hämtar mig, hon vet att jag kommer försova mig annars ;) hon känner mig bra! haha! Ne ni nu måste jag verkligen sova, har mumlat det för mig själv i två timmar nu, ni märker ju själv hur bra det går!


/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0