Skitväder!

Godmorgon fuckers! Sov tydligen lite länge idag ;P haha! Kunde inte somna i går kväll, låg bara och tänkte på massa jobbiga saker :S onödiga saker som jag borde ha släppt för länge sedan, men tyvärr kan man inte det! Aja sånt är livet! Vilket jävulst skit väder det är, hade tänkt gå ut på en promenad men känner mig inte så sugen längre, fast jag vet att det kommer sluta med att jag går ut :P Pisspotta kanske kommer ut hit sen och hälsar på mig, hon ringde nyss och sa att vi måste sluta vara så deppiga! haha säger hon som låser in sig på sitt rum och tittar ihjäl sig på sex and the city ;P haha! Ska bli så skönt och sjukt kul att åka till umeå till helgen! :D Få nya krafter igen när man kommer hem, för nu börjar depp-perioden igen! Men ska försöka inte hamna så länge i den, nu har jag ju fått ett jätte bra jobb som jag ska vara glad över :D

Igår satt vi och tittade på idrottsgalan, inte direkt mitt största intresse så jag låg i soffan och läste massa tidningar :) Nu måste jag ta och klä på mig för lotta och lina kommer ut snart!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0