Söndag

Är fortfarande lika trött som jag var igår, även fast jag sov till klockan tolv idag och jag låg i sängen till klockan kvart i ett :P Men jag är fortfarande lika trött, och jag gick och la mig i tid igår! :O Och hade världens mardröm inatt också!! Idag är det min absoluta favorit dag (eller inte!) På dagen idag var jag upp på LV5 med Robin där vi släppte hundarna, va så kul att få träffa dom igen!!♥ Och Micke och Anna kom också upp dit med Wilma, så Disel och Wilma fick busa med varandra och jag fick träffa Anna! :D Vilket var några dagar sedan :/ Så dagen började mycket bra! Sedan åkte jag och Robin vidare ut till Gun där vi surrade massa och drack flera koppar kaffe :) Och nu är jag hemma igen! En tråkig söndag vart en rolig söndag för första gången på länge!

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska ringa så ska jag ut och gå med hon och Wilma, sedan ska jag ner till Lisa där Anna Ericson också är, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Och lite senare ikväll ska jag och krama hejdå till cicci för hon, joel och jocke drar ju iväg till Thailand imorgon i 3 månader!!!!!!!!!!!!! :O

/C.


Jag och Disel♥



Kommentarer
Postat av: Anna

varför ska du jämt skriva anna ericson? :p

2009-01-12 @ 13:50:31
URL: http://annaericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eftersom att jag känner några anna, och ingen fattar vilken anna det är om jag bara skriver anna...

2009-01-12 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0