Umeå nästa!

Ja då var dagen kommen, idag brummar vi bilen längre upp mot norr till våran kära vän Fanny ;D Väskan är packad och jag tror jag har fått med mig allt som jag behöver för en helg i umeå :) Kommer dock bli lite drygt att köra bil när det är så mörkt ute, men jag hoppas att det kommer gå bra :) Tar med mig kameran, eller mobilen är min kamera och jag ska ta jätte många bilder som ni får se när jag kommer hem igen :D

Idag är inte mina nikotin monster i min hjärna nå snäll med mig, gick mycket bätte igår, så idag är jag lite deppig och ledsen men det kommer nog gå över när vi är påväg upp och jag får träffa lotta som får peppa upp mig :P
Ja... jag har inte så mycket mer att säga! Ni får ha en jätte bra helg, för det ska jag ha, för det tycker jag att jag är behöver sådeså! Ring om ni vill något!

DAGENS Vill ha: En positiv överaskning
DAGENS Klädsel: Mönstradeleggings, långt svart linne, uggs.
DAGENS Smink: Det vanliga
DAGENS Frisyr: platt
DAGENS Händelse: umeåtripp
DAGENS Låt: Rihanna-Rehab
DAGENS Planer: Orka mig igenom dagen med mina nikotin monster
DAGENS Saknad: som vanligt...
DAGENS Dummaste jadu det vet jag inte
DAGENS förvånade: Att jag lyckades komma upp i tid
DAGENS Behov: Kaffe och mina vänner
DAGENS Köp: har inte köpt något, men det blir bensin till resan
DAGENS Humör: Halvdeppig men glad

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0