Usch!

Det har gått bra ett tag nu med alla tankar, alla tårar alla minnen.. Det var länge sedan jag kände saknaden, och det var också länge sedan jag hade tårar i ögonen! Men just nu kommer allt tillbaka! Att vakna upp varje morgon igen med den där klumpen i magen, att varje minut går nästan åt att tänka på just...
Det snurrar många tankar i mitt huvud just nu, saker som jag inte borde bry mig om, efter som att det finns inget kvar?
Det här med känslor har vi gått igenom förut. Ibland är man stark som bara den och känner att man kan ta över världen, man kan klara vad som helst. Man har människor i sitt liv som gör en lyckligare och starkare.
Men det finns dagar då ingenting hjälper. Och så känner jag just idag!

Baby, you're all that I want...



Kommentarer
Postat av: Anna

Kram! :(

2009-01-05 @ 21:39:24
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0