Sushi och Bolt och en plågad pisspotta

Skönt det var att få sova ut imorse! Har inte sovit så bar sen umeå resan. Men jag vaknade av världens dröm jag hade, trodde som vanligt att det var en sann dröm, så jag blev lite besviken när jag vaknade, drömmer samma dröm ofta nu :/ lite jobbigt! Känns som att jag alltid kommer att göra det, men det får jag leva med!


Idag klockan tolv följde jag med Lotta när hon gjorde som sagt en till 20års kris grej, hon var och tatuera sig, och ont tror jag nog att hon tyckte att det gjorde :P med dom orden som kom ur munnen på henne! haha! Sedan åkte vi och köpte sushi (som jag har tjatat om hela dagen!) som vi sedan åt hemma hos henne, efter våran pc så drog vi oss till tv:n där vi tittade på den nya Disney filmen Bolt, haha så jävla bra! Den måste ni se! Och töntig och känslig som jag är så börjar jag grina, och en annan sak jag har kommit på när jag börja grina till filmer är att jag säger till innan,
- nu börjar jag grinar, haha!
Dom som känner mig och har varit med om det, vet jag pratar om :P Nu vill jag ha torsdag, för jag vill jobba! :D
Ikväll ska jag bara ligga hemma och tycka synd om mig själv! Adjö!

/C. Kommer nog för alltid att vara så här, ialf med mina känslor!

 
Lottas nya (den är ej klar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0