Onsdag

Tvn är på i vardagsrummet och jag hör att det är Lars Winnerbäck, underbara låtar! Tänker bara på sommaren när jag hör han och hans texter, vill ha sommaren nu :´) Orkar inte med vintern längre och jag orkar inte vara deppig längre heller! Finns inget positivt med vintern, jo kanske att man kan åka skoter, men inge mer!! Kallt och jävligt och mörkt! Nej uscha!! Och inget roligt händer heller :P haha, negativa carro!

Dagen har det varit fullfart på, mycket saker har jag gjort! Två träningspass på ego vart det också, så nu är jag och min kropp jätte trött, så ikväll hoppas jag att jag kan somna tidigt för det behöver jag eftersom att imorgon ska jag på jobbintervju på siba :D håller tummarna hårt, och jag hoppas att ni gör det också för min skull! För om jag får det blir det snabbt ändring på mitt liv och allt kanske bli bättre igen!

Nu ska jag ut på kvällsröken sedan blir det sängen!

/C. - om du bara visste...



Kommentarer
Postat av: Anna

Lasse är sommaren för mig med..sommar..nu..tack! :D

2009-01-15 @ 11:29:53
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0