Vardag igen!

Känns fruktansvärt skönt att vi är tillbaka till vardagen igen, är så less på dom här helgdagarna och röda dagar och afton hit och dit :P Nu vill jag ha tillbaka som det ska vara! Kanske inte är så skönt för dom som har ett heltids jobb, men för mig som är arbetslös är det skönt ;D Ska få jobba lite nu ialf torsdag - söndag 16-21 på skönsmohuset med pensionärerna, det ska faktiskt bli roligt, eftersom att det var ett tag sedan jag jobbade där, och mycket skönt är det också att jag bara fick kvällar ;D eftersom att jag inte är en morgon människa längre! Och min deppighet har lugnat ner sig lite, kan säga att en del till det att jag är så nere just nu är att jag håller på att dra ner på rökningen dock vet jag inte om det går så vidare bra just nu! Och det är därför jag inte har skrivit på några dagar för jag tänkte att det är väll inte så roligt att läsa om min dåliga period och mina jobbiga tankar hit och dit! :) Måste bara säga att jag har underbara vänner som verkligen ställer upp!

Idag har jag bara legat hemma och tagit hand om min onda kropp, och det behöver den! Så har legat och tittat på massa filmer, tittade på Robert Gustavssons film - lösvikt, hahah skrattade så sjukt mycket så grannarna måste tror att jag är dum i huvudet :P Nå mycket mer har jag inte att komma med! Nu ska jag göra lite te och tycka lite mer synd om mig själv!

/C. Tänk om! (min önskedröm)


mhmmm?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0