Har ingen vettig rubrik idag..

Okej, jag har inget vettigt att skriva men jag har lovat Malin på jobbet att jag ska skriva ett inlägg som hon kan läsa imorgon på jobbet då hon har så tråkigt ;P Så varsågod nu Malin läs och njut! Fast jag fattar inte varför jag gör det för jag tycker inte alls om henne, men säg inget ;) hahaha skojas!

Har varit ledig några dagar förra veckan och då passade jag och Diesel på att åka ut till Alnö och ha en liten minisemester :) Mycket skönt var det och det tyckte han också eftersom att han fick springa lös och bada hur mycket han ville :D Och jag fick äntligen sova ut! Och Diesel fick träffa sin nya kärlek också.. Tila som han vart helt besatt av, och jag fick träffa min barndomsvän (tremänning) Sandra vilket var ca 3 år sedan vi sågs :) Sedan kom även syster Wilma och Anna ut och gick långpromenad med oss, så vi har verkligen haft fullt upp! Annars så har jag bara jobbat..som vanligt, men jag ska inte klaga.. Men det är precis vad Malin och jag brukar säga eller som vi alltid gör när vi sitter på en varsin stol på jobbet.. Eftersom att vi nyss har börjat arbestlivet och vi har ju några år kvar...

Imorgon är jag äntligen ledig, ska börja min lediga dag med att tvätta, Dunder... Sedan tror jag nog att jag ska ta tag i det här med att färga utväxten eftersom att det är på tiden nu!! Och längtar verkligen tills på fredag då lönen kommer in på kontot, och det blir även grillmys med siba-gänget också, mycket trevligt! :D Missade tydligen Beck filmen som jag hade tänkt att se också för självklart så somnade jag som jag alltid gör när jag ska se på film.. Nej nu har jag verkligen inge mer att komma med, hoppas att du är nöjd nu Malin för jag gjorde det här bara för din skull ;D

Jajust de.. satt och tittade på massa filmklipp som jag hade på datorn på min vän lotta såklart ;) och kan lova er att jag saknar henne jätte mycket! För jag satt här för mig själv här och skrattade så jag fick tårar i ögonen åt den tjejen!

Adjöken




Kommentarer
Postat av: malin

Nu är jag mycket nöjd! Vilken pingla du är ;) Och jag vet att du tycker om mig...väldigt mycket! :D haha!

2009-07-21 @ 10:45:13
URL: http://malinnylander.blogg.se/
Postat av: Sandra

CoCoo! Måste hitt apå något igen, säg till om du behöver hjälp med håret! Puss <3

2009-07-21 @ 13:39:47
URL: http://creamycupcake.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0