jaaaa

Äntligen är det bara 1 timme kvar tills jag slutar :) Den här dagen har varit mycket lång och seg, men det är så de brukar vara när jag jobbar på apoteket... Står och längtar tills vi ska åka utomlands också, vill verkligen komma bort nu ett tag :)
Saknar lillskiten som är hemma också, han har varit några timmar med Anna också.. Och senare idag kommer Akira också :D Så nu ska jag få ha båda mina sötnosar hemma!

Slipper ta bussen hem också vilket jag är överlycklig för eftersom att jag hatar att åka birsta bussarna ;P R kommer och hämtar mig efter jag har slutat eftersom att han ska lämna Akira :) Sedan fick jag nyss ett sms av mammsen att det tydligen står mat på bordet när jag kommer hem eftersom att hon ska färga håret på mig, ibland är hon bra! ;)

Nej nu ska jag ta och göra ett sista ryck här innan jag slutar...




Kommentarer
Postat av: malin

Du blogga mer = me likey :)Kommer regna på fredag förresten...spana in smhi..ser möööörk ut...

2009-07-22 @ 19:54:44
URL: http://malinnylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0