ja också var det den där rubriken som man ska komma på också...

Jag lever, ingen blogg sugen brud längre känner ja ;) Eller inte just för stunden!
Veckan som har varit kan jag kortfatta som UNDERBAR! :D Har haft sjukt roligt under gatufestveckan! Dock inte min kropp! Dagarna har sett ut typ så här: Jobba-stressa-fixa-stessa-förfesta-gatufesten-sova-tidig morgon -och jobb! Men jag är fortfarande bakis, har varit seg hela dagen idag också även fast jag hade en riktig bakisdag igår!

Och världens bööööööööööög dag har jag haft också! Vaknade mys, stressa iväg på jobbet och som vanligt på en måndag så ska det eller är det lugnt på Siba men vad hände?! :O Värsta jag har varit med om på länge, det var sjukt mycket folk, sura kunder, långa köer och en trött carro :S kaos!! En lite snorunge försökte snatta också, sedan när jag kommer på han eftersom att det piper när han går ut så börjar han käfta mot mig och tror att han är så jävla cool medans han inte fattar att han skämmer ut sig eftersom att jag hade en kö med minst 14 personer som tittade på, och jag var så jävla arg! Så det där gjorde ju inte dagen bättre! Så just nu ligger jag i sängen och har så fruktansvärt ont i min kropp!

Och när jag kom hem ifrån jobbet så kommer jag in på min gård och en surpuppa som jag var eftersom att min dag har varit så dålig, så står min granne och grillar med några kompisar, och snäll som dom är så bjuder dom mig på mat! Så jävla skönt att jag slapp laga mat hade inte orkat gjort det men ändå ;P Också har jag haft besök av  frökenBergström också som kom över och surrade lite skit med mig :)

Nej nu har jag skrivit för mycket, imorgon är jag LEDIG! :D Ska verkligen försöka sova ut också!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0