vad skönt det är att..

... vara ledig! Tänk om man kunde få gå hemma och få betalt vad skönt det skulle vara fast lite långtråkigt ;P
Har ialf haft en ledig dag idag, och jag fick äntligen sova ut ett tag eller ialf till halv tolv då Anna inte tyckte att jag skulle sova nå längre...Så då var det bara att kliva upp! Har varit nere på stan idag också vilket var ett tag sedan man var och tack för det eftersom att kontot står på minus ;) Köpte mig ialf en ny almenacka vilket jag verkligen behöver eftersom att jag är en yr människa som har noll koll!

Nu sitter jag äntligen ner i min soffa har städat, diskat och tvättat så nu känner jag mig nöjd :) Har även varit ut på en riktig långpromenad med Diesel i regnet så nu är vi båda blöta också, blir så less på det här vädret.. Är sommaren slut nu?! :O Anna och jag var ialf in på resia idag och pratade med en tant om massa resor, och som det ser ut nu så blir det nog en resa till Alanya i slutet av Augusti ;D så vi båda får en liten semester och vad underbart skönt det ska bli att få komma bort i från Sundsvall ett tag också!!

Nu ska jag ta och göra lite te och bara ta det lugnt resten av kvällen, imorgon står det jobb på schemat igen.. Den här gången på apoteket vilket var ett tag sedan, så jag hoppas att dagen imorgon går fort för sedan är jag ledig i två dagar :D

Adjöken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0