Vadå kötta?

Okej, jag erkänner att jag är blåst och dum ibland och jaa det är för att jag är blond, och till och med blondare nu eftersom att mammsen var här och hjälpte mig med utväxten eller hårväxten som jag lyckades säga förut..

Hade ett mycket långt samtal med min vän Anna Bergström nyss, fast jag tror vi skrattade mest igenom hela samtalet eftersom att jag lyckas säga dom dummaste sakerna... som vanligt jag vet ;) Tänker med lill-tån ibland!

Anna: Ja men god morgon god morgon goood moooorgoooon! vem är det jag tjötar med?
Jag: hahah..(tyst en stund) Vadå kötta?
Anna: hahaha men carro tjötar, alltså vem pratar jag med på göteborgska
Jag: jahaaa, hehe!

Jag: Men vad i helvete snöar det ute :O
Anna: VA?! Det är ju bara juli
Jag: Eller vänta... haha jag satt och kliade i ögonen inte konstigt att det ser ut som att det snöar ute då :$
Anna: åh herregud carro--

Ja jag vet ibland får jag till det ;) Kanske dags att gå och lägga sig nu, eftersom att allt är roligt nu, börjar nog bli lite övertrött!




Kommentarer
Postat av: Anna

Goomorron Goomorron, Wejron i ottan! Vem e de ja tjötar me??? Glöm inte att plocka bort vindruvan från stjärten, stumpan! :D hahahahaha

2009-07-24 @ 02:33:01
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0