Getingar

Självklart ska det vara skit väder imorgon när jag är ledig, slår aldrig fel! Var en riktig långdag idag på jobbet, även fast jag hade mycket att göra hela tiden, kommer alltid hem med lite träningsvärk i magen för att jag skrattar så mycket där :D Idag hittade Robin och jag världens fulaste plast ficka till mobilen som tydligen är vattentät och ska vara bra nu i sommar? Ibland får vi så konstiga saker? :P men vi prövade den, åh fyfan vad jag skrattade, för det såg verkligen ut som att jag hade världens omordernaste fetaste mobil! Sedan så glömde jag ta bort den för det kom kunder sen helt plötsligt så ringer såklart min mobil, så det var ju bara att svara och sitta med den när enorma plastfickan, kunderna måste trott att jag var dum i huvudet ;P

Nu har jag nyfärgat hår också :) Så nu känns det bra igen, och fjortis utväxten är borta och lite blondare är jag också! Tack Anna för hjälpen! Känns lite konstigt utan mitt löshår, men det dröjer inte länga tills det åker på igen, typ imorgon ;) Nu blir det snart  sängen, är som sagt ledig så då ska jag sova ut eftersom att jag sov så dåligt i natt! Har inte så mycket mer att komma med! Jojust höll på i nästan 20 minuter att få ut världens fetaste geting här igår kväll innan jag skulle sova :S jag som hatar dom jävlarna, jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen! Men det slutade med att jag vart så less på han så han fick dö :P Jobbigt när man bor själv eller är själv att man måste fixa sånt där skit som jag hatar, men jag klarade de även fast jag hatar getingar/kryp mest av allt!  ;)haha kul att veta va?!

Adjöken!




Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fin som blond igen :)

2009-06-02 @ 12:00:24
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0