Lever

Heeeeeeeeeeeeeej här är tjejen som är sämst på att blogga just nu! ;P Har inte tid eller lust att dela med mig av livet och av min vardag just nu, kanske för att den ser typ lika varje dag! Jobbar på dagarna, kommer hem är helt död, ibland orkar jag umgås ibland inte, och helgerna ja då jobbar jag också fast kvällarna brukar det bjudas på lite alkohol också :)

Jobbar som en idiot just nu, men men det är pengar även fast jag är helt slut i kroppen, har varit ledig en dag på två veckor nu, underbart säger min kropp! Igår somnade jag redan klockan halv elva :O Och det har inte hänt mig sedan stan brann, okej inte riktigt så då ;) Men det var ett bra tag sedan jag somnade så tidigt, men det blir väl så när man kliver upp vid sju varje dag! :) Skönt vare ialf! Imorgon har jag äntligen lite sovmorgon, börjar klockan tolv :D så då kan jag äntligen få sova ut lite! Nej nu ska jag plocka lite här hemma...Så har inte tid med det här, men nu vet ni att jag lever ialf ;P

Adjöken


Den bästa personen som finns i mitt liv är du mamma!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0