Svensk underbar sommar?!

Meeeeeeen vad är det med vädret?! :O Har sommaren fastnat någonstans eller?

Hade hoppats på bra väder nu under midsommar, men den turen ska man väl inte få ha... nämen jag är inte bitter ;)

Sitter och väntar på att Anna ska komma, hon är hos frissan och blir fin i håret, själv var jag och gjorde nytt löshår igår, klarar inte av att ha clips, lossnar bara man rör på huvudet typ ;P Så nu har man nytt fräscht hår igen och långt! :D underbart!  Nu har Diesel och Akira åkt till husse igen, nu är det tomt här igen :( hua inge roligt alls när dom åker! Hoppas inte det tar för lång tid innan dom kommer hit igen :) Och på lördag så blir min lillgrabb 2 år :D stor killen! Ja midsommar då, ja jag ska försöka ha en riktig bra och mysig midsommar med bra sällskap och mycket alkohol :) Skiter om vädret är dåligt, första midsommaren som jag är ledig på ett bra tag också!

Nej  nu ska jag packa väskan och greja på här hemma! Hoppas att ni får en bra helg! För det ska jag ja ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

Näe, jag är inte heller bitter... Eller så är jag jävligt bitter just nu :(

2009-06-19 @ 22:23:01
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0