1 vecka idag!

Idag har jag bott i min lägenhet i en vecka :D Vad fort det har gått! Har precis kommit hem från en lång arbetsdag på apoteket, började redan klockan 07:30 för vi hade en ny kampanj som skulle fixas, och jag kan lova er att jag var dödligt trött när jag vaknade och när jag var där imorse :P Eftersom att jag hade svårt att somna i natt och klockan ringde sex :O
Så nu sitter jag i soffan helt utslagen och längtar tills klockan blir mer så jag får sova :P Helgen kan jag sammanfatta som mycket lugn och mysig, har bara gosat med mina hjärtan Diesel och Akira :) Vart så tomt nu när dom har åkt "hem" igen till husse, men det dröjer inte lång tid innan dom får komma hit till matte igen!
Igår vart det Beck mys med Lotta och massa onyttiga saker här hemma hos mig, precis så som en söndag ska vara..Tråkig men mysig!

Idag är det inte bara måndag den 9 mars utan det är också Anna Ericsons födelsedag :D Grattis pruppen!
Väntar på att mamsen ska komma hit med min tvätt som jag hade kvar där, plus lite andra saker, sedan känner jag att jag behöver min mamma nu! :) Sedan ska jag tvinga henna att hjälpa mig bort med löshåret för nu ska fröken Björk bli riktigt blond igen! Gruvar mig men jag måste eller haha jag vill! :P Imorgon står det jobb på schemat igen, fast det blir kort dag jag jobbar 08-13 bara, mycket skönt! Nej nu ska jag ta och titta vad jag kan hitta på att äta idag, sedan ska jag ta en kopp kaffe så jag kommer tillbaka till verkligheten!

Det finns fortfarande kvar där!





Kommentarer
Postat av: Anna

allt för dej gummsan ;)

2009-03-11 @ 16:47:22
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0