Blond!

Blev en liten bloggtorka här för mig ;P Har inte haft nå lust att skriva eller jag har väll inte haft så mycket att skriva om! Har ialf börjat färga håret blont nu, eller jag är verkligen blond nu :D Lite orange på vissa ställen är jag, men jag var ju för fasen nästan svart hårig när jag började :P Ialf jätte mörk brun, men jag blir jätte nöjd ialf! Nu fattas bara löshåret men det får bli när lönen kommer! Har haft Diesel och Akira sen i tisdags :) mina små hjärtan, men nu har dom åkt hem igen för jag ska jobba idag, det är så mysigt när dom är här, hatar verkligen när dom åker igen! Är inge sugen alls på att jobba idag, plus att det var ett tag sedan jag var på siba och jobbade ;P Så är lite små nervös även fast jag vet att jag kan allt men ändå ;)

Lovar att jag ska lägga upp lite bilder på håret så ni får se hur det blev :) Ska gå till frisören innan jag fixar löshåret så jag får den blondfärgen jag vill ha så att det passar bra med löshåret plus att jag måste verkligen klippa mig :P Var juh några månader sen sist!

Nej nu ska jag knyta slipsen och börja röra mig mot bussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0