cyberspace

Nu sitter jag här i min sköna soffa med laptopen i knät och njuter :) Hade som sagt lite problem med internet eftersom att det här med datorer är verkligen inte min grej, men tur att man har en bästa vän som kan grejer, Lotta tog tag i skiten och ringde upp servanet och frågade vad felet var och med ett telefon samtal så hade hon fixat det, och nu är jag super glad, eftersom att jag inte kan klara mig utan internet :P Tack älsklingspotta!

Var ute och rökte förut och då var det första gången jag träffade en granne här :) Jätte trevlig tjej var det och hon höll på babbla på en massa om alla grannar så nu vet jag allt ;P Nämen det är bara nytt folk som bor i dom här lägenheterna :) Och alla är jätte snälla och trevliga! :) Så inga sura grannar här inte! Och hon hade pratat med dom andra och dom tyckte tydligen att det var jätte roligt att en ung tjej skulle flytta hit, hahah! Ja det var ju bra att dom tyckte det!


Det är lite tomt här i lägenheten nu för Robin kom på lunchen och hämtade Diesel :( Men han kommer imorgon igen plus Akira :D kommer inte kunna sova inatt för jag har blivit så bortskämd nu när jag har haft diesel vid min sida :/ men men imorgon kommer mattes hjärta igen!♥

Har kommit på ett problem också jag har inte ätit nån middag, och jag vet inte vad jag ska hitta på att äta :O
Kanske dags att ta tag i det problemet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0